Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Vabb dag 2

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Melissa, Vabb, Vardag Permalink0
Hej min vän!

(null)
Väntar på att storasyster ska komma hem från skolan. 

Hoppas du haft en bra dag. Jag har vart hemma och vabbat.  Har även själv kännt mig lite halvdan och sååå otroligt trött. 
Har inte gjort mycket alls idag, kollat på massa film, vilat och pysslat. Det enda vettiga jag gjort är tvätta handdukar, städa barnrummen  ( vad annars vid magsjuka, jag får städmani ) och plocka fram julstjärnor och adventsljusstakar.  Kunde inte hålla mig längre, blev så mysigt!  Längtar så efter att få gå all in på jul. Massa härliga växter, mysiga plädar och ljus. Sen nån tomte såklart för de gillar flickorna.

Nu ska jag försöka få min minsting att sova. Sen blir det en kopp ingefärste och vänta på att min fina man kommer från jobbet. Såklart har han två viktiga jobbdagar precis när Melissa blir sjuk. Men det är som det är. Mest tråkigt att han inte är hemma förns efter nio. 

Va rädd om er!
Stor kram
Therese 🖤
Till top