Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Nystädat

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Livet, Melissa, Vabb, Vardag Permalink0
Hej min vän!

Äntligen har jag slagit mig ner i soffan med en kopp kaffe, Melissa väntar på att moster Jessica ska komma med Olivia från skolan
. Idag har jag motsatt till igår vart väldigt effektiv. Städat huset, bäddat rent alla sängar, rensat i lekrummet och fixat med all tvätt. Lika bra att passa på och göra någon nytta när man ändå är hemma. 

(null)
Pure Effect, superbra probiotisk rengöring baserad på  aktiv bakteriekultur.  Kan verkligen rekommendera dessa. Irriterar inte huden eller min luftvägar alls.  Du hittat dem  här

Ikväll ska jag laga fisksoppa. Får nog bli ett glas vin till. Är ju ändå  onsdag. Imorgon ska jag tillbaka till salongen. Lämnar över vabbandet till Daniel. Melissa är mycket bättre idag så till helgen borde hon va frisk igen   

Stor kram
Therese 🖤


Till top