Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Ny vecka

Allmänt, Vardag Permalink0
Hej fina du!

Ny vecka igen, och idag är det på pricken 6 veckor kvar till julafton. Helt galet va fort tiden går. Va och hämtade ut en stor kartong med julklappar till flickorna idag. Väntar på ett till paket med kläder till julafton sedan är jag nog klar med deras klappar. Värsta med att va ute i så god tid är att man gärna vill köpa mer ju närmare jul man kommer. 

(null)
Dagens frukost acai-bowl. 

Gillar att variera min frukost. Men oftast blir det en smoothie nu då Olivia älskar det, extra bra denna tid på året att boosta med massa nyttigheter.  Gillar även overnight oats och chiapudding. På helgerna äter jag gärna en god macka med skinka och avokado och så ett perfekt kokt ägg. Köpte hem bovetemjöl och ska testa baka ett frukostbröd. Aldrig bakat med bovetemjöl så det ska bli spännande.

 Nu ska jag hoppa i säng. Dags för det om man ska få sina timmar. Försöker lägga mig före elva då klockan ringer kvart över sex på vardagarna. 

Va rädd om dig. 
Stor kram
Therese🖤
Till top