Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

No more fucks to give

Allmänt, Festligt, Flickorna, Livet Permalink0
Hej min vän!

Igår kväll va vi iväg på Mia Skäringer och såg hennes show. Jag säger vara wow vilken grym kvinna. Hon va bara så bra. Det va roligt samtidigt som det va ledsamt.  Har ni chansen så tycker jag definitivt ni ska se den. Hon ska ut på en ny turné nästa år. 

(null)

(null)


Hoppas du mår bra och har fått en din start på dagen. Här hemma har vi mest tagit det lugn. Tjejerna och Daniel va på avslutning på dansen. Sedan va de iväg och åt lunch. Jag har städat lite och vart iväg en sväng till Hälla. 

(null)

(null)

 Nu ska jag vila lite. Har så himla ont i huvudet att jag blir tokig snart. Så ledsamt när det aldrig ger med sig. 

Ha en fin fortsättning på lördagen. 
Stor kram
Therese 🖤
Till top