Therese Lilja

HĂ€r fĂ„r du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till tvĂ„ flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Farsdag đŸ–€

AllmÀnt, Familjen, Flickorna, KÀrleken, Livet, VÀnner Permalink0
Hej vÀnner!

Hoppas ni haft en fin söndag. Jag fick sovmorgon till tjugo i nio dĂ„ jag blev vĂ€ckt av pappan i huset som tyckte de va dags för frukost. SĂ„ jag och Melissa gick ner i köket och gjorde frukost och förberede med paket. 

(null)

(null)

Sedan har dagen gĂ„tt i ett. Brunch hos Daniels förĂ€ldrar sedan fika och bowling med min pappa och familj. SĂ„ kul att bowla det mĂ„ste vi göra snart igen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Nu har jag precis lagt mig i sĂ€ngen. Gud va nöjd jag Ă€r med den, sĂ„ skön och kĂ€nns sĂ„ lyxig. 
Paula har vart hĂ€r, vi drack te och tittade pĂ„ tvĂ„ avsnitt av Outlander. Åhhh den Ă€r ju sĂ„ bra man vill ju bara se mer. SĂ„ skönt med en sĂ„n vĂ€n. Man kan bara vara utan massa mĂ„sten och slötitta en serie tillsammans. Önskar bara jag hade henne nĂ€rmare. 

Sov sĂ„ gott. 
Stor kram
Therese đŸ–€


Till top