Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

En extra dag

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Livet, Vardag Permalink0
Hej min vän!

Hoppas du mår bra och fått en fin start på veckan. Förskola och skola va stängd idag då jag har fått en extra dag med flickorna. Det har ju vart så vackra krispiga dagar. Börjat längta galet mycket efter snö. Igår va vi på grejbytardagarna och köpte skridskor och lite skidutrustning. Tycker det är så bra att handla begagnat och sälja med gör den delen. 

(null)

(null)

(null)

Nu sover flickorna, Daniel är och tränar och jag ska veckohandla på nätet. Så smidigt ibland! Sedan ska jag kolla över och se om jag kan bli klar med de flesta julklapparna. En vecka kvar av november sen är det full fart mot jul. 

Ta hand om dig. 
Stor kram
Therese 🖤
Till top