Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Lite nytt och så kul

Hår, Salong Linnéa, Vabb, Vardag frisör, naglar, salonglinnea Permalink0
Hej min vän!
 
Hoppas du haft en bra dag i detta supertrista töväder. Så ledsen att den magiskt vackra vintern vi hade försvinner. 
Jag har vart hemma och vabbat min lilla Melissa som imorgon får gå tillbaka till förskolan. Skönt att det bara var en febertopp. Hon hade inte feber igår heller men åt inget så därför fick hon vara hemma idag. Har myst hemma på förmiddagen och lyckade få till ett träningspass. Stolt över mig själv som kommit igång så bra. Börjar faktsikt redan känna mig starkare.
 
På eftermiddagen åkte vi till salongen, vi hade inventering idag. Så trist! Men det bara måste göras. Och så var våran blivande nageltjej in en sväng. Om en vecka börjar hon och det ska bli så kul. Varje onsdag och varannan lördag kommer hon finnas på plats hos oss. Tänk nu är vi plötsligt 5 stycken i vårat lilla team. Yayyy!
 
(null)
 
Nu ska jag hoppa i myskläderna och fixa en kopp te. Vi har rätt kallt hemma så jag går ständigt runt i tjocka stickade tröjor och sockor.
Ha en fin kväll!
 
Kram
Therese
Till top