Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Steamy christmas & julmarknad

Allmänt Permalink0
God morgon måndag!

Här hemma har jag och barnen ledig dag och har precis vaknat. Så skönt! Känner mig dock lite förkyld men ska mots den med massa ingefärsshoot. Och en lugn dag. Ska bara fixa hemma och åka och köpa blommor till advent. 

Helgen har gått i rasande fart. Julshowen på Steam hotel var jättebra. Vi hade verkligen supertrevligt. Det va kul att komma ut och göra något tillsammans utanför jobbet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår va det ju även julmarknad nere på stan här i Västerås. Så på eftermiddagen åkte vi ner. Barnen åkte karusell, vi köpte munkar och så såg vi det fantastiska fyrverkeriet innan vi åkte hem och lagade middag och somnade tidigt. 

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag fixa frukost till mina små. 
Ha en fantastisk måndag. 

Kram
Therese
Till top