Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Trött i huvudet

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Mode Permalink0
Hej min vän!

(null)
Skönaste höst outfiten. Tights, stickad tröja och sneakers.  Bästa tightsen ser ut som skinnbrallor men känns som att ha ett par träningsbyxor på sig. Dyra men värda varenda krona. Köpte de förra året och har använt mina så mycket.
 
Sitter i solen och tittar på barnen som leker o parken. 
Idag känner jag mig lite trött i huvudet. Va fullt upp igår och va inte hemma från pappa förns klockan va strax efter 21.
Idag åkte Daniel till Anton igen vid 9. Jag och barnen har vart hemma. Efter lunch gick vi till parken. Så skönt väder. Nu ska vi strax åka och hämta Daniel. Vi ska titta på ny säng till oss. Vaknar med ont i ryggen varje dag och nu har även Daniel börjat känna av ryggen. Så tråkig och dyr utgift men nödvändig. 

Ikväll blir det en lång promenad och sen ett glas bubbel till middagen. 

Stor kram
Therese 🖤
Till top