Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Födelsedagsmorgon

Allmänt, Familjen, Festligt, Flickorna, Hälsa, Kärleken, Livet Permalink1
God morgon fina!

Sovit som en kratta så känner mig lite seg idag. Måste börja ta hand om mig lite bättre, som alltid när jag blir stressad och sover dåligt och blir magen sämre. Trist men sant! Känner mig inte särskilt stressad men det är ganska mycket runt jul, alla födelsedagar och salongen. 

(null)
Mina älskade familj 🖤

Idag fyller Daniel 35 år. Vi firade honom lite imorse. Av oss fick han en nesspresomaskin och ett par vinterskor från Björn Borg. Ikväll firar vi lite mer med tårta, bubbel och middag. Ska bli mysigt och imorgon är vi ledig. så skönt! Bara Olivia som ska till skolan såklart. 
Men idag födelsedag för min älskade man. Så tacksam att jag har dig, tillsammans klarar vi allt.  Min trygga punkt och stora kärlek. 

Nu ska jag promenera till salongen. 
Ha en fin dag!
Kram
Therese 🖤
#1 - - Rebecca Adnell:

Hoppas ni får en mysig dag!

Svar: Tack, det hade vi😊
Therese Lilja

Till top