Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Regnig fredagsmorgon

Allmänt, Familjen, Flickorna, Livet, Melissa, Vardag Permalink0
God morgon min vän!

Sov så skönt imorse, hade absolut kunnat dragit täcket över huvudet och somnat om. 

(null)

Men nu sitter jag med en kopp kaffe i soffan med Melissa. Olivia och Daniel åkte just till skolan. Min stora älskling, ska försöka planera in så hon kan va ledig lite på höstlovet. Igår va hon jätteledsen för att inte hon fick va ledig. 

(null)

(null)

Svårt det där, men jag och Melissa hade en bra dag igår. Hann städa, tvätta och ta en tur till Erikslund. Köpte innetofflor till tjejerna och lite annat smått som lite nya kuddfodral och ett brickbord till tv-rummet där vi inte haft något bord alls. 

Dags att fixa frukost till min lilla älskling. Hade tänkt ta en promenad i skogen efter frukost men det känns inte särskilt lockande när det regnar ute. 

Ha en fin fredag!
Kram
Therese 🖤
Till top