Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Tungt huvud

Allmänt, Familjen, Flickorna Permalink0
God morgon min fina vän!

(null)

Stor kopp kaffe och ordentligt tungt huvud idag. Känner mig i lite obalans. Huvudvärk, stel och öm i både nacke och rygg. Dessutom konstigt ont i en hand. Är nog något som ligger på lur i kroppen. Försöker mota bort det med vitaminer, vila och ingefärsshoot. 

Va precis iväg med Melissa till förskolan, så skönt det var ute. Älskar höstluften. Hade gärna gått en powerwalk nu på morgonen men det får bli när Daniel kommer hem ikväll. Är hemma dag nr 2 med Olivia som är förkyld och väldigt trött. Hoppas på att hon kan gå till skolan imorgon igen. 

Nu ska jag fixa frukost här. Leverpastejsmackor och ägg är beställt. 
Ha en fin dag!
Kram
Therese 🖤
Till top