Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Balans

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Olivia Permalink0
Hej min vän! 

Hoppas du mår bra🖤
Har precis gjort en kopp te och satt mig ner i soffan ( eller ja just nu sitter jag på golvet )  
Barnen sover sedan en stund och jag har faktiskt yogat. Den senaste veckan har jag haft huvudvärk och vart så stel. Har promenerat och styrketränat men det hjälper inte. Så nu tänkte jag försöka yoga en liten stund varje dag.  Känns som att kroppen och huvudet är lite ur balans.  Och då är ju yoga jättebra. 

(null)

Dagen började med en liten flicka som va så ledsen och inte ville gå till skolan.  Efter mycket kramar och pepp så lämnade jag henne där. Helt slut och tömd på energi kom jag till jobbet precis i tid. 
Men trots den jobbiga starten har dagen ändå vart bra. Olivia hade en bra och rolig dag på skolan och jag hoppas det går bättre imorgon. 
Min lilla flicka med så mycket känslor som hon inte riktigt vet vad hon ska göra av.  

Nu kom Daniel från träningen och vi ska kolla ett avsnitt av Vår tid är nu som vi precis börjat se. 

Stor kram
Therese
Till top