Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Äpple päppel

Allmänt Permalink0
Hej min vän!

(null)

I år har vi fullt av stora fina äpplen på trädet. ( vi har bara ett äppelträd kvar det största tog vi bort när vi gjorde om hela baksidan förra året ) Tyvärr blir det lite för stora och tunga att de blir förstörda lätt när de ramlar ner. Men jag försöker ta tillvara på de jag kan. Imorgon när jag hämtat tjejerna tänkte jag baka den goda kladdkakan med äpple i. Den är ev av mina favoriter. 

Nu ska jag tvätta av mig sminket och fixa en kopp te. Daniel har vart ute och sprungit och jag har kört lite lugn yoga. Blir ett avsnitt av Vår tid är nu innan vi ska sova. 

Va rädd om dig. 
Stor kram
Therese 🖤
Till top