Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Mysig fredag & gott vin!

Allmänt, Familjen, Flickorna, Kärleken, Livet, Melissa, Olivia Permalink0
Hej min vän!

Precis tvättat av mig sminket och tagit i en hårmask som ska sitta över natten.  Finns det något bättre än att tvätta bort dagens smk k och hoppa i myskläder för att sedan sjunka ner i soffan. 

(null)
Drack ett så gott vin till middagen ikväll. Varken jag eller Daniel föredrar rödvin men detta tyckte vi båda va gott.  

Igår hade vi en mysig kväll med flickorna. Vi bäddade för dem framför soffan, fixade grönsaker och dip och tittade på Idol. Tycker det är så mysigt nu när barnen börjar bli större och de uppskattar att ha myskvällar tillsammans. 
(null)
Finaste som finns 🖤 

Nu dka vi ta kväll här. 
Hoppas du får en mysig lördagskväll. 
Kram
Therese
Till top