Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Hösten va du är vacker

Allmänt, Familjen, Livet, Melissa Permalink0
Hej min vän!


(null)

(null)

Jag älskar hösten. Hög klar luft och alla vackra färger ute. Va så skönt imorse när jag promenerade till jobbet. Hade så gärna bott närmare skog, vatten och natur men jag älskar hur vi bor nu. Nära till allt. Jag kan gå till jobbet och vara på Olivias skola på 15 minuter. Drömmer om ett sommarställe i närheten vid vattnet i stället. 

(null)

(null)

Efter jobbet åkte jag, Melissa, mamma och Jessica till Skultuna. Jag ville köpa en te-kopp och fika.  Va längesen jag va där ute. Vi tog en liten promenad, och stannade till i en lekpark innan vi for hem. 

Hoppas ni får en fin kväll. 
Stor kram
Therese
Till top