Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Favorit gloss

Allmänt, Livet, Skönhet Permalink0
Hej min vän!
 
Hoppas du mår fint! Här hemma är vardagbestyren i full gång. Middagen står i ugnen och tvättmaskinen går för fullt. Huset är nystädat så snart är vi redo för helg. Jobbhelg för mig, men ska bli skönt ändå. Kännts som en lång vecka och börjar känna mig lite rastlös i kroppen så ikväll blir det ett pass med styrketräning.  Dags att komma igång ordentligt med träningen igen. Man mår ju så mycket bättre.
 
Morgonstund hos mig.
 
Detta läppglans har jag använt i sååå många år nu och kan inte vara utan. Har säkert 4 stycken här hemma, men alla börjar ta slut. Så måste se till att köpa hem ett nytt. Läpparna blir så mjuka, det doftar vanilj och är inte alls kladdigt. Bästa glosset. Du hittar det här.
 
Nu måste jag fortsätta här.
Ha en fin kväll!
Kram
Therese
Till top