Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Bästa solpudret

Allmänt, Olivia, Skönhet, Vardag Permalink0
Hej fina!
 
Torsdag imorgon och sista arbetsdagen för mig denna vecka. Ska bli ljuvligt med långhelg.
Har vart en bra vecka på salongen, känner mig glad och pepp. Går bättre och bättre för Olivia i skolan, hon har börjat komma in i det och trivs bra med sina kompisar & lärar. Lämningarna på morgonen blir allt bättre. Fått in en bra rutin som funkar bra på morgonen. Funkar så mycket bättre än jag trodde. 
 
 
 
Här har ni det, det bästa solpudret jag testat. Lagom mycket färg och inte glittrigt men inte heller matt. Ger ett perfekt solkysst glow. Dessutom så dryg så det räcker en evighet. Jag har färgen medium och den funkar året runt. Finns bla här.
 
Ta hand om dig!
Stor kram
Therese 
 
 
Till top