Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Magiskt ljus

Allmänt, Familjen, Flickorna, Livet Permalink0
Hej min vän!

Hur skönt är det inte att det är fredag imorgon. Ska bli så skönt med helg även om  både jag och Daniel jobbar på lördag. Har vart en väldigt seg vecka på salongen. 

(null)

Imorse när vi gick till va det helt magiskt ljus ute. Helt otroligt vackert. Himlen va upplyst och solen lyste på ett sätt jag aldrig vart med om tidigare. 

Idag efter jag hämtat tjejerna åkte vi hem till Victoria och barnens lillkusin Carl och fikade. Jättemysig eftermiddag. Så kul att barnen har fått en kusin. 

Nu ska jag dricka mitt te och slappa lite i soffan innan jag ska sova. 
Kram
Therese 🖤
Till top