Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Lite julstämning

Allmänt, Familjen, Flickorna, Företagande, Livet, Salong Linnéa Permalink0
Hej min vän!
 
Hoppas du mår bra. Har vart en bra dag på salongen, men känns lite ensamt att jobba själv. Min sista kund va sjuk så när jag fick lite tid över passade jag på att julskylta. Så mysigt att få upp stjärnor och gran.
 
Mysig tid vi har framför oss, men vi har så mycket annat runt jul att det är svårt att bara fokusera på julen. Nästa vecka fyller mina fina man 35år. Det ska vi fira på lördagen med lite fest. Sedan ska jag inte göra annat än dricka glögg och spela julmusik med flickorna. Ska försöka dra ner så mycket det går på alla saker jag tycker jag borde och måste göra. Det viktigaste är ju ändå att man är tillsammans.  Flickorna, specielt Melissa är redan så spänd på både lucia och julafton. Allt är så stort och magiskt när man är liten❤. 
 
(null)
Bland granarna på Plantagen häromdagen. Köpte en liten vi har ställt vid entren. 
 
Fy va kallt det är här hemma nu, tar alltid ett tag innan det blir bra värme när vädret slår om. Ska ta och fixa en kopp av mitt favoritte med smak av kanel. Älskar kanel och kardemumma med. Har det ofta på mitt kaffe. Doftar ljuvligt gör det också. 
 
Va rädd om dig!
Kram
Therese ❤
Till top