Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Kärlek

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Livet, Tankar Permalink0
God kväll fina du!

Först och främst vill jag bara säga att jag blev så varm i hjärtat av all respons jag fick på mitt förra inlägg. Brukar inte skriva så personligt men vet ni det var så skönt. Allt oftare tycker jag att det mesta kretsar runt att visa att man har det så perfekt.  Men vem avgör vad som är perfekt? 

(null)

Jag älskar också vackra saker, kläder och att skapa vackra miljöer. Men ibland känns det som att jag glömmer bort att leva och se vad jag har, alltid på jakt framåt. Det är något jag försöker bli bättre på varje dag. Vara nöjd och tacksam här och nu.  

Flickorna sover och jag ska ta och fixa en kopp ingefärste. Olivia hade ont i halsen och jag har jobbig huvudvärk. Hoppas vi inte ska bli sjuka. Håller tummarna för att vi är pigga imorgon. 

Ha en fin kväll!
Stor kram
Therese 🖤
Till top