Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Nu tar vi helg!

Allmänt, Blommor/Trädgård, Familjen, Flickorna Permalink0
Hallå fina du!

(null)

Hur mår du? Jag sitter i soffan på altanen i kvällssolen med ett glas bubbel och bara njuter. Livet alltså! Så härligt. Barnen har lagt sig och jag ska strax ta ett varv i trädgården och vattna. Det växer verkligen så otroligt mycket och äntligen börjar jag se resultat med allt jobb jag lagt ner i rabatter osv. 

Jag och tjejerna har tagit helg. Sååå skönt. Imorgon har jag tänkt att vi ska handla lite nya blommor till krukorna ute. Dags att byta ut penséerna. Sedan får vi se vad vi gör. Kanske åker till vallby friluftsmuseum. Det är så mysigt där.
 I helgen väntar kalas i Stockholm hos Daniels kusin och så ska Olivia ha kalas tillsammans med 3 kompisar på söndag. Det blir kul! 

Ha en skön kväll! 
Kram
Therese 🖤
Till top