Therese Lilja

HĂ€r fĂ„r du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till tvĂ„ flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Mina flickor đŸ–€

AllmÀnt, Blommor/TrÀdgÄrd, Familjen, Flickorna, Livet Permalink0
Hej min vÀn!

BÀsta mÄnaden Àr hÀr. Ljuvligt!

(null)

Hade önskat jag fick gĂ„ ut och fixa i trĂ€dgĂ„rden, men vĂ€dret kunde inte vara tristare. OgrĂ€set vĂ€xer som bara den och jag lĂ€ngtar efter att fĂ„ fixa och göra fint. I Ă„r har jag bestĂ€mt mig för att lĂ„ta det mesta bara vara och se hur allt ser ut och vad som finns planterat. Fundera och göra en plan inför vad jag vill ha kvar och vad jag vill Ă€ndra eller byta ut. 
 
Hade en mysig middag hĂ€r hela igĂ„r med Daniels bröder och tjejer. Grillade och Ă„t en ljuvlig hallonmoussetĂ„rta, drack vin och pratade tills klockan va pĂ„ tok för sent. 
Idag kommer mina smÄ flickor hem. Och jag saknar dem sÄ. Finaste jag har och det ska bli sÄ mysigt att fÄ pussa och krama dem ikvÀll.

(null)
đŸ–€

Nu ska jag fixa lite nere i tvĂ€ttstugan. Sedan ska jag nog planera mat och handla. 

Ha en fin 1 maj. 
Kram
Therese
Till top