Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Liten blir stor

Allmänt, Blommor/Trädgård, Familjen, Flickorna, Olivia Permalink0
God morgon fredag! 

Här hemma är jag och flickorna lediga. Sov inte så bra inatt, det kändes varmt och kvavt i sovrummet. Vill ju helst inte sova med fönstret öppet, men inatt ska det regna så då får det nog stå öppet. 

(null)

Blev väckt av Olivia strax före åtta. Då kom hon in och sa mamma det är frukost nu. Kommer ner till köket och hon har dukat fram och gjort såhär fint. Min stora lilla tjej. När blev du så stor 🖤

Vi har inga direkta planer idag. Bara njuta av sommardagen. En sväng och hälsa på mormor och morfar tänkte jag i alla fall.  Känner att jag behöver några dagar ledigt utan direkta planer. Bara vara och tanka energi med mina flickor och fixa i trädgården

Önskar dig en fin dag!
Kram
Therese
Till top