Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Woho jag har tränat!

Allmänt, Flickorna, Hälsa, Livet, Salong Linnéa, Shopping, Vabb, Vardag Permalink0
Hej min vän!

(null)
Ett glass bubbel medans barnen tar ett bad innan middagen. 

(null)

Jobbade min sista lördag innan sommaren idag, nu har vi stängt tills skolorna börjar igen. Efter jobbet gick jag ner på stan en sväng. Hittade jättesöta nattlinnen till flickorna på polarn och pyrets rea bland annat.

(null)

Sedan när jag kom hem då tränade jag. Woho så himlans skönt det var. Min kropp mår inte bra av att inte få träna. Nu hoppas jag verkligen att jag ska kunna fortsätta träna i alla fall ett par gånger i veckan. 

Nu dags för middag. Blir fläskfilépasta ikväll.

Ha en fin lördagskväll!
Kram
Therese
Till top