Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Blixtnedslag

Allmänt, Familjen, Flickorna, Livet, Trädgård, Vänner, Vårat hus Permalink0
God morgon min vän!

Hoppas du sovit gott. Der har jag men vakna med ont i halsen för tredje dagen. Hoppas det vänder snart. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken sommarhelg vi haft! I fredags efter jobbet åkte jag med tjejerna och skaffade en pool att ha på baksidan.  Igår premiärbadade jag och det var sååå skönt i värmen. 
I lördags jobbade jag sedan hade vi Sofie och Niklas med barn här på middag. Vi grillade, badade, pratade och drack bubbel långt in på natten. 

(null)

Igår hängde vi bara hemma, jag låg och solade för första gången denna sommar. Annars har jag alltid tusen saker jag måste göra. Igår struntade jag i det.  
Ljuvlig dag som tyvärr  inte slutade lika kul. När ovädret drog in slog blixten ner i vårat hus. Så läskigt, vi stod och tittade ut och precis intill mig vart det världens smäll! Allt vart svart och jag är glad att vi har nytt elsystem med jordfelsbrytare som slog av allt.  Nu gick det ändå bra, vi klarade oss och huset med. Men visst spis, tv apparater, digitalboxar, AppleTvs och antennen på taket är trasigt. Så blir lite meckigt ett tag innan allt är löst med försäkringsbolaget och vi skaffat nya saker. 
Mest synd om barnen som vart så rädda. Speciellt Olivia. Hon är ju större och tänker mer. 

Nu ska jag fixa en kopp kaffe. Melissa sover än, jag och Olivia ligger i sängen och myser. Är hemma med barnen idag då Olivia vart lite dålig igår. Men idag verkar det som vanligt igen. Tror det var att hon blev så himla rädd och orolig. Vi får se hur dagen utvecklar sig. 

Va rädd om dig! Och ha en fin måndag!
Stor kram
Therese🖤

Till top