Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Min kärlek

Allmänt, Familjen, Tankar Permalink0
God morgon!
 
16 augusti, våran dag. Idag firar vi 4 år som gifta. Det va en varm solig dag och jag minns den som igår. Min stora kärlek och trygga stabila grund i livet. Jag älskar dig och jag älskar oss.
Du är min bästa vän och den jag kan prata om allt med. Vi tycker inte alltid lika och vi blir osams. Men vi kan alltid berätta allt, säga det vi tycker, aldrig ligger något och gnager, vi är ärliga, vi har roligt tillsammans, vi skapar vårat drömhus med små nya projekt stup i kvarten, vi älskar vardagslyx, och att umgås med vänner och våran familj. Flickorna ❤  En bit av dig och en bit av mig. Våra älskade flickor. Evigt tacksam för all tid jag får med dom.
  (null)

Så grattis på bröllopsdagen älskling.
Du är min klippa i livet och jag älskar dig ofantligt mycket.
 
 

Till top