Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Kryper i kroppen och höstinspiration.

Allmänt, Inredning Permalink0
Hej min vän!
 
Onsdag och halva veckan har gått. Bara korta dagar kvar för mig på jobbet resten av veckan, jobbar även på lördag. Längtar efter helg och sovmorgon på söndag. Känner mig så otroligt trött på kvällen. Inte vann att gå upp så himlans tidigt, vänjer mig i och för sig aldrig vid det heller.
 
Nu när hösten närmar sig får jag alltid lite lust att mysa till det hemma. Få in lite nya fina textiler och göra det lite mer ombonat. Hittade lite fint hos Jotex som skulle passa bra här hemma.
 
 
Ni hittar alla produkter hos Jotex.
Gillar fägkombon grått, beiget och blått. 
 
Nej nu ska jag läggamig, Det kryper i hela kroppen, blir tokig snart om jag inte kommer igång med träningen. Från och med nästa vecka tänker jag köra på med bättre mat och träning även om foten gör ont och gör mig galet trött.
 
Sov gott!
Kram 
Therese❤
Till top