Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Kräftkväll

Allmänt, Familjen, Flickorna, Företagande, Salong Linnéa, Vänner Permalink0
Hej min vän!

(null)

Hoppas ni njuter av söndagen. Det gör vi, blir en lugn dag idag efter en helg med två sena kvällar för barne. Blev en promenad i skogen inna lunch och nu bilar barnen framför Alla barnen i Bullerbyn. 
(null)

(null)

Igår va Daniel och barnen på fest på slottet och jag och Marie & Johanna åt kräftor här hemma. Så mysigt och gott! Idag känner jag mig rätt trött efter en lång jobbvecka. Ska planera lite mat inför veckan och tvätta. Sedan blir det nog kaffe och paj i solen lite senare. 

Önskar dig en skön söndag!
Kram Therese 
Till top