Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

It’s a rainy kind of day

Allmänt, Inredning, Livet, Vänner, Vårat hus Permalink0
Hej min vän!

Hoppas du mår bra. Här hemma har vi en sista slappardag innan vardagen kickar igång. Stor dag imorgon då min stora tjej börjar fritids. Skönt med en vecka på fritids innan skolan börjar. 

(null)

(null)

Vi va nyss ute på en promenad i spåret. Va väl första fången jag hade jacka på flera månader. Lite mysigt ändå med ett stilla regn. 
Igår hade vi våra grannar här på besök. Hade dukat inne i matsalen och så bjöd vi på en god krämig pasta. När de gick hem vid tio satt jag och Daniel kvar under balkongen och pratade medans det regnade. Så mysig kväll! 

Nu ska jag fortsätta med min planering inför veckan. Plocka ihop alla barnens kläder de ska ha med sig imorgon. 

Ha en fin söndag. 
Va rädd om dig!
Therese🖤

Till top