Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Största kärleken

Allmänt, Familjen, Flickorna, Kärleken, Livet, Melissa, Olivia Permalink0
Hej min vän!

Precis lagt mig för att sova. Somnade i soffan, så trött och en liten förkylning som ligger och lurar. Men jag gör det jag kan för att mota bort den. Ingefärsshoot, te med honung, massor av vatten och c-vitamin. Någon som har nått annat husmorsknep?

(null)
Största kärleken av dem alla 🖤🖤
 
Ikväll när jag läste för tjejerna började vi prata och Olivia räckte upp handen. Frågade om de gjorde så i skolan. Ja sa hon. Exempelvis när fröken frågar hur man är en bra kompis då har jag räckt upp handen och sagt att man ska vara snäll och leka med varandra och så. Älskade unge. Så fin och så klok.
Jag önskar så ni får växa upp och ha möjligheten att vara precis den ni är. Våga tro på er själva och låta ert hjärta leda er rätt.  Aldrig förlora tron på människan och se det goda. 

Imorgon väntar jobb och sedan ska jag hämta hem en hel hög med härliga barn. Så blir det lite fredagsmys med både föräldrar och barn på kvällen. Ska bli trevligt. 

Sov så gott!
Stor kram
Therese
Till top