Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Rastlös

Allmänt, Företagande, Livet Permalink0
Hej min vän! 

Hur mår du? Vilket väder vi fick här nu på eftermiddagen. Så varmt och skönt. Sitter på trappen i solen och skriver till dig. 

(null)

Just nu har vi en otroligt lugn period på salongen. Jag blir lätt otroligt rastlös och uttråkad. Understimulerad, och det följer tyvärr med hem. Skulle kunna hitta på tusen saker att göra här hemma. Men det blir som en ond spiral. Jag är en sån person som gillar att ha mycket att göra, få strukturera och ha flera bollar i luften. Få ta i och känna mig lite trött men nöjd i kroppen efter en dag på jobbet. Det ger mig en skön energi. 

Ikväll ska jag träna det brukar hjälpa till en viss del mot rastlösheten.  Och så ska jag nog ta en sväng ute i trädgården nu innan jag börjar med middagen. Imorgon väntar en ledig dag för mig och tjejerna. Ska bli skönt!

Va rädd om dig. 
Kram
Therese 
Till top