Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Kursdag

Allmänt, Företagande, Hår, Livet, Salong Linnéa, Vardagslyx Permalink0
Hej min vän!

(null)

Ett tag sedan jag skrev här. Ibland kommer livet emellan och annat känns viktigare. Jag skriver här för att jag tycker det är roligt, kanske inte är någon som läser men det är roligt att ha den här "dagboken" att titta tillbaka i. 

Idag har jag jobbat fast det egentligen är min lediga fredag. Vi har haft kurs på salongen. Så kul att få lite nya tips och även fräscha upp det man redan vet. Inspirerande dag som gjorde mig glad & fin i håret.   

(null)

Nu sover flickorna. Vi har ätit en god middag och druckit ett av våra favoritbubbel. Resten av kvällen blir under en filt i soffan framför en serie på tvn.  Älskar hösten. 

Va rädd om dig. 
Stor kram
Therese
Till top