Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Mot Göteborg

Allmänt, Livet, Vardag Permalink0
God morgon lördag!

Va uppe tidigt denna lördag, 6.15 ringde klockan precis som på vardagarna. Gick ner och fixade kaffe med kanel/kardemumma, drack min ingefärsshoot och tog resten av mina vitaminer. Samma sak varje morgon. 

(null)

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg, precis passerat Skövde och det är alldeles vitt ute. Plötsligts vart det kallt och vinter. Barnen har jag i alla fall köpt nya vantar och overaller till. Och deras skor är vattentäta och lite grövre så de funkar ett tag till. Det som behöver införskaffas är nått par vantar till och nya vinterskor. Själv skulle jag behöva ett par vinterskor, en mysig halsduk som inte är för tjock och nya skinnhandskar. Kanske hittar något av de i Göteborg. 

Ha en fin lördag!
Kram
Therese🖤
Till top