Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

I love you

Allmänt, Familjen, Flickorna, Hälsa, Livet Permalink0
Hej min vän!
 
Hoppas du mår bra. Jag mår bra men är lite trött, sov som en kratta inatt. Låg och vred och vände på mig.
 
Flickorna sover och jag ska strax fixa te och sedan krypa upp i soffan och se på tv en stund. Daniel är på jobbresa så jag är själv hemma md flickorna. Imorgon ska jag iväg med salongen på en föreläsning så då rycker farmor in och hjälper oss med barnen. 

(null)

(null)

 
Lite tom i huvudet idag, så har inte något speciellt att skriva idag. Kände mig lite stel så har yogat. Älskar yoga och ska verkligen försöka få in det minst 1 gång i veckan. Skönt för både kroppen och själen. 
 
Ta hand om dig!
Stor kram
Therese❤

Till top