Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Hon kan hoppa

Allmänt, Flickorna, Livet, Olivia Permalink0
Hej fina du!

Ingen fredagskänsla hos mig direkt idag. Känner mig lite trött så la mig på soffan föe och vila lite när vi kom hem. Vilket vara resulterade i att jag känner mig ännu tröttare. Så när Daniel kommer hem ska jag nog ta en promenad till Ica i friska luften. 
(null)
Igår när vi kom hem från skolan bestämde Olivia sig för att hon ville lära sig hoppa hopprep. Jag klippte av ett gammalt jag hade liggande i gymmet och hon började träna. 1 1/2 timme i sträck övade hon. Hon hoppade tills hon va helt slut. Men träning ger färdighet och nu kan hon hoppa. Så stolt över hur hon målmedvetet kämpade på så länge. Vill man så kan man 🖤 

Nu ska jag se om vi saknar något till middagen. Blir tacos här. Vad äter du idag?

Ha en mysig fredagskväll. 
Kram
Therese 
Till top