Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Halloweenfest för min stora tjej

Allmänt, Familjen, Olivia, Vardag Permalink0
Hej min vän!
 
Vilken ljuvlig dag det har vart idag. Kunnat vara ute i trädgården och greja i bara t-shirt. Ljuvligt! Känns dessutom som att den vart såååå lång. Hunnit med massor. Vad vi gjort större delen av dagen tänkte jag vissa dig imorgon. Blev bara så bra!
 
 
 
Min otroligt fina stora tjej. Rengbågsspindel ville hon vara på dagens halloweenfest hos sin kompis. En liten glittrig present hade hon med sig som hon slog in alldeles själv. Så snäll och omtänksam.
Jag och Melissa åkte hem till pappa med Jessica medans Daniel va iväg med Olivia. Verkar ha vart en rolig fest för de har fortfarande inte kommit hem.
 
Känner mig ganska trött efter dagen jobb så ska nog ta och lägga mig strax.
Önskar dig en fin kväll!
 
Kram 
Therese
Till top