Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Nya pjäxor

Allmänt, Livet, Shopping, Vardag, Vinter Permalink0
Hej min vän!
 
Onsdag redan och halva jobbvecka gjord. Jobbar lördag så det var lyxigt att få måndagen ledig istället för i fredags. Har precis tagit en dusch och lagt en ansiktsmask. Daniel är iväg och tänar. Måste bli bättre på det jag med, men har svårt med motivationen. Tar emot så att komma igång igen vid halv åtta och det är kallt och kolsvart ute. Längtar efter snö, blir så mycket ljusare och så är det mysigt. 
 
(null)
 
Appropå snö. I helgen när vi var på grejbytardagarna hittade jag ett par pjäxor till mig. Så galet snygga och ser helt oanvända ut. Hittade dessa  skidor jag tyckte va så snygga och skulle bli perfekta till. Drömma kan man alltid. Hoppas vi hittar utrustning så vi alla har, då är det så mycket smidigare att bara kunna dra iväg över en dag eller så och åka lite. Hoppas verkligen på en bra vinter. Olivia speciellt älskar vintern och att åka skridskor, pulka, skidor. 
 
Ha en fin kväll!
Kram
Therese ❤
Till top