Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

My kind of fredagsmys

Allmänt, Familjen, Festligt, Flickorna, Hsp, Inredning Permalink0
Hej min vän!

(null)

(null)

(null)

(Skrev det här inlägget tidigare idag men då blev det något strul med internet så det gick inte att lägga upp. )

Känns riktigt härligt med fredag efter en vecka med vabb här hemma. Jag och flickorna myser runt här hemma, har tänt massa ljus, lyssnar på musik och äter fredagsgottis.  Daniel är på julfest i Uppsala med jobbet och kommer inte hem förns imorgon. 
(null)

(null)
Min favorit. Världens godaste ost, äter den helst med tunna chips men idag blev det skruvar och det funkade det med. 

Jag och flickorna ska baka pizza och sedan ha spelkväll. Imorgon väntar en lugn dag, jag ät ledig och på kvällen ska vi hem till våran vänner och grannar. Ska bli himla härligt. 

Ha en fin fredag!
Stor kram
Therese 🖤
Till top