Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Haloween 2018

Allmänt, Familjen, Flickorna, Livet, Vänner Permalink0
Hej min vän!

Idag har vi ägnat förmiddagen åt att röja och fixa inför vintern i trädgården. Lekstugan är städad och stängd, utemöblerna står i garaget och ljusslingorna är uppsatta. Ska bara komplettera med en ny till trädet vid infarten. 

Nu vilar barnen och vi har lagt oss i soffan och tittar på Stockholm rekviem. Mysigt, i te ofta man kan göra det mitt på dagen. 
(null)
Mormor 🖤

Igår va jag och tjejerna hem till mormor och morfar och fikade. Va längesen vi var där så det var verkligen på tiden.  På kvällen hade vi  grannarna över på middag. Barnen gick bus eller godis.  Tjejerna hade hjälpt mig att pynta huset så fint. Glömde dock att ta kort. Vi åt fyllda paprikor och sen blev det kladdkaka som jag hade dekorerat med små spökmaränger.  Gillar haloween tycker det är trevligt med något roligt på hösten. 

(null)

(null)
Gårdagens drink. Årets glögg med smak av citron & prosecco. Supergott!

Ha en fin lördag. 
Kram
Therese 🖤

Till top