Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Superhelg

Hej min vän!

Hur mår du? Hoppas du haft en bra och fin helg. Min har vart superbra. Hade en så mysig dag med flickorna i fredags. Va på Vallby och tittade på djuren och åt lunch. I går va vi på 1-års kalas i Stockholm hos Daniels kusin. Och på kvällen va vi på middag hos mamma. 
Imorse blev jag firad på morsdag ned ett par trådlösa hörlurar jag önskat mig och frukost sedan har vi haft kalas för Olivia tillsammans med tre av hennes kompisar. Där emellan har vi mest hängt i trädgården. Badat, druckit kaffe eller vin och planterat blommor.

(null)

(null)

(null)

(null)
🖤
ÄLSKAR att bara hänga hemma och hur trädgården börjar växa upp. Hoppas vi kan plantera klart häcken i höst. 

 Nu ska jag ta fram bubbelvatten och smågodis. Sedan blir det soffan resten av kvällen. 

Ha en fin kväll! 
Kram
Therese 
Till top