Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

När kroppen vill något annat

Allmänt, Hälsa, Livet, Träning, Vardag Permalink0
God kväll fina du!

Hur mår du? Jag känner mig lite dagvill, känns inte alls som onsdag idag.  Är trött och mår dåligt av pollen. Märker direkt när det ökar och det är som att hela kroppen hamnar ur fas. Sover jättedåligt, extremt trött, ont i kroppen och huvudet. Men efter ett par dagar brukar det bli bättre. 
Haft möte här hemma  idag på eftermiddagen och planerat kalas för Olivia och tre av hemnes kompisar. Vi har hyrt Emausskolans gymnastiksal, tror det kommer bli riktigt lyckat!

(null)

Har precis avverkat ett träningspass nere i gymmet. Varenda cell i kroppen ville att jag skulle lägga mig i soffan. Men jag trotsad det. Så skönt nu efteråt! Blev rygg och biceps. Och såklart mage, tränar mage vid varje pass. Just nu tränar jag efter ett 12 veckors träningsprogram. Riktigt roligt och fruktansvärt jobbigt. Märks att det är mycket övningar jag inte brukar göra. 

Nu ska jag ta en dusch och sedan slappa en stund i soffan. 

Va rädd om dig. 
Kram
Therese
Till top