Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Blått är flott

Baka, Mode, Önskelista Permalink0
Hej mina vänner!
 
Sitter i köket med tusen tända ljus och maten i ugnen. Blir potatis och morötter i ugn med ugnsbakad lax. Allt på samma plåt, så smidigt!
Barnen och jag bakade en smaskig nutella kladkaka efter förskolan som vi tjuvsmakat på före middagen. Så god!
Nu tittar dom på Vaiana och jag letar vårjacka. Vill ha en med färg, gärna ljustblått. Älskade min kappa jag köpte förra året, men då den blev ful med trådar som stack upp blev det en reklamation på den. 
 
Denna kappa från Gina Tricot är en kandidat, mysig och supersnygg tycker jag. Till ett helt okej pris.
 
Nu ska jag duka fram middagen.
Önskar dig en fin kväll! Fredag imorgon redan. Härligt!
 
Kram
Therese
 
♥ gärna mina inlägg om ni gillar dom.
Till top