Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Midsommar imorgon

Allmänt, Livet, Vardag, Vänner, Vårat hus Permalink0
God kväll fina du!

Hoppas du mår bra. Jag ligger i sängen bredvid min minsta tjej. Hon vill så gärna sova här inatt så det fick hon. Händer i princip aldrig så det är så mysigt. Det regnar ute just nu, massor. Tråkigt, hade vart så mysigt med en riktigt varm och fin midsommar. 

(null)

(null)
Beställde maten ifrån MatHem. Så smidigt!

Vi ska fira med vänner här hemma. Jag har förberett lite mat och dukat och fixat med blommor inne i matrummet. Ser mycket fram emot imorgon, saknar bara en midsommarklänning. Får leta fram något ur garderoben ;) 

Nu ska jag släcka ner och sova. 
Sov gott. 
Kram
Therese
Till top