Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Fredagstrött

Allmänt, Familjen, Hälsa, Vårat hus Permalink0
Hej min vän!

(null)
På mitt nattygsbord.

Ligger i soffan och vilar lite. Så galet trött denna vecka, tror det är allergin som hör mig så himla trött. Druckit massa vatten och tänkte ligga här en stund innan det är dags att ta tag i fredagsmiddagen. Tacos blir det idag. Gott! 

Daniels var precis hem och byte bil med mig. Han hade min bil idag då den har vart på service. Nu är han iväg och hämtar våra nya tv-apparater. Ny anten är installerad och de nya boxarna väntar på att kopplas in. Ska bli så skönt med tv igen. 

Annars väntar en lugn helg, jag behöver det känner jag. Ska försöka dra igång med träningen igen. Måste verkligen det! Och längtar så efter att träna. 

Ha en fin fredag så höra vi snart igen. 
Stor kram
Therese 🖤
Till top