Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Ny vecka och så trött i kroppen

Allmänt Permalink0
Hej mim vän!

Haft en bra måndag? Vi började med att fota oss på salongen. Behövde lite nya bilder till hemsidan bland annat nu när vi är 5. Sedan jobbade jag kort dag och skyndade mig för att hämta flickorna. Vi skulle nämligen träffa Paula och hennes barn på Leos lekland. Barnen älskar ju det, men jag tycker väl inte det är lika kul kanske. Men ibland får man ju lov att göra sånt med. Och jag åkt därifrån med två trötta men nöjda barn. 

(null)

Nu sover flickorna och jag tar ett varmt bad. Känner mig så trött i både huvud och kropp de senaste dagarna. Hoppas det inte är nå virus som ligger och lurar. Känns som det är så många runt omkring är sjuka. Ska strax gå upp och se om vi hittar någon ny serie att titta på. Har ni några tips. Imorgon ska ni få recept på en galet god kladdkaka vi bakade igår. Nått ni kan testa till helgen!

Va rädda om er. 
Stor kram
Therese
Till top