Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Trädgården min största lycka med hus.

Allmänt, Blommor/Trädgård, Vårat hus Permalink0
Hej min vän!

Hur mår du? Sitter på jobbet och dricker en kopp kaffe. Solen skiner utanför. Älskar det här vädret. 

(null)

Igår när vi kom hem hade Olivia med sig två kompisar hem så jag och Melissa lät de leka i fred och gick ut i trädgården. Vattnade alla krukor, klippte ner min vildvuxna ruccola och tog in de sista av den. Skördade även ett gäng tomater, broccoli och rabarber. 

Att fixa i trädgården är verkligen något jag tycker om. Plantera blommor, odla grönsaker, och bara vara. Hoppas att den om några år har vuxit till sig ännu mer och att vi har en häck runt hela huset. 

Nu ska jag jobba vidare här. 
Ha en fin dag!
Kram
Therese 🖤
Till top