Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Sommaren går mot höst

Allmänt, Familjen, Livet Permalink1
Hej min vän!
 
Nu var det väldigt längesedan jag skrev här. Men när jag satt här med min frukost imorse föll lusten på.
Hur har ni det? Har ni haft en bra sommar?
  (null)

Jag och flickorna njuter fortfarande av våran sista lediga vecka. På måndag drar vardagen med allt vad det innebär igång. Blir en del nya rutiner att komma tillrätta med då Olivia börjar förskoleklass och barnen ska lämnas olika tider på olika ställen. 
 
Idag tänkte vi åka hem till pappa och bada. Ska bli över 30 grader varmt idag igen, denna sommar alltså. Känns som den vart hur lång som helst och faktiskt börjar jag längta lite efter mörka svala kvällar och att kunna klä sig i jeans och mjuka tröjor. Hasa runt i tjocka sockor på våra kalla golv och mysa under en filt med tända ljus framför en bra serie.
 
Ta hand om dig!
Kram Therese ❤

#1 - - Rebecca Adnell:

Längtar också efter att få dra på sig en tjocktröja! Älskar värmen, men nu är jag typ redo för höst ;)

Svar: Precis så, älskar värmen men redo för höst! Ha en fin dag!
Therese Lilja

Till top