Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Vilken röjarhelg

Allmänt, Familjen, Inredning, Livet, Vårat hus Permalink0
God morgon måndag!

Känns konstigt att skriva så för jag är så mycket tröttare än innan helgen. Det måste vara fullmåne för jag sover alltid dåligt då och de har jag gjort inatt. 

Men som vi rensat i helgen. Helt galet. Vinden, förråden i källaren och köket. Barnens rum och garaget. Garaget va värst. Fy, under ett gammalt skåp som stod längst in hade möss byggt bo. Inte alls så fräscht men nu är det ordning och reda överallt. Ett helt släp med bråte for vi till tippen med igår. 

(null)

(null)
Tada, som en dansbana på vår vind. 

Nu ska jag bädda och fixa en kopp kaffe. Sedan blir det en kort jobbdag. Ikväll kommer Daniels bröder på middag. 

Ha en fin valborgsmässoafton. 
Kram 
Therese 🖤
Till top