Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Sommardag

Allmänt, Familjen, Flickorna, Livet Permalink0
God kvälla fina du!

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vilken underbar dag vi haft idag. Över 20 grader varmt och strålande sol. Hämtade barnen tre sedan har vi hängt ute tills de gick och la sig. Fick gå upp på vinden och leta reda på sommarkläderna.  Så ljuvligt! Hoppas på många såna här dagar i sommar. 
Måste leta efter sommarskor och nya kepsar till barnen och jag behöver lite ljusare, lättare kläder. Vill klä mig ljust, lägga undan allt svart.

Nu ska vi se på Gråzon sedan blir det sängen. Imorgon väntar det jobb för mig! 

Kram och stort grattis till min fina morfar som fyller år idag 🖤
Therese 
Till top